Burmistrz Miasta Wałcz ogłasza nabór na stanowisko Inspektora/Podinspektora ds. Funduszy Pomocowych w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów. Oferta kierowana jest do osób z odpowiednim wykształceniem oraz doświadczeniem, które chciałyby przyczynić się do dalszego rozwoju miasta. Stanowisko to jest kluczowe dla realiów projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych. Aplikacje można składać do końca września 2024 roku.
Poszukiwani kandydaci powinni spełniać kilka istotnych wymagań. Wśród nich podstawowymi kryteriami są obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz nieposzlakowana opinia. Oprócz tego, osoby aplikujące na to stanowisko muszą dysponować odpowiednim wykształceniem oraz doświadczeniem, które umożliwi im efektywne wykonywanie powierzonych zadań.
Do zadań nowego Inspektora/Podinspektora będzie należało wyszukiwanie możliwości pozyskiwania funduszy, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz koordynacja administracyjna projektów. Mieszkańcy Wałcza, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w tworzeniu przyszłości miasta, są zachęcani do składania aplikacji oraz kontaktowania się w celu uzyskania dodatkowych informacji pod wskazanym numerem telefonu. Szczegółowe informacje na temat rekrutacji można znaleźć na stronie internetowej urzędniczej oferty.
Źródło: Urząd Miasta Wałcz
Oceń: Nabór na stanowisko ds. funduszy pomocowych w Urzędzie Miasta Wałcz
Zobacz Także